לימוד תודעתי
“…נשאלת השאלה מה זה תקשור? מה אתם מצפים מהבנת הידע? מה משמעות מפגשים אלו עבורכם?” אין אנו מתכוונים כי עליכם להפסיק לבוא למפגשי תקשור, אך, אנו רוצים להבין מדוע אתם זקוקים למפגשים אלו.
אין משמעות מפגשי התקשור לקבל ידע רוחני בלבד, ידע הוא אנרגיה המזינה אתכם ,ככל שתעסקו בהבנה ובלמידה אתם מגדילים את יכולת האנרגטית שלכם, את יכולת הקליטה וההבנה. בנוסף לכך דרך הלימוד אתם מצנרים אנרגיה למימד הארצי, אתם יוצרים ריפוי במימד הפיזי. ההוויה של אדם היא הוויה חושבת, הצורך בלמידה הוא צורך מולד, לא לשם מטרה ספציפית, אלא לשם הרחבת תודעה העל שלכם. למידה יוצרת ריפוי ברמה התאית של המוח.
אנו אומרים זאת כדי שתבינו כי מעצם שהייתכם בלימוד רוחני אתם יוצרים ריפוי תודעתי, הן ריפוי תודעתי אישי והן ריפוי תודעתי קולקטיבי .
כרגע ישנה חסימה בצורך הלמידה הכללי, כאשר אנו מסתכלים בתפיסה התרבותית שלכם יש בכם צורך למידה עמוק. אך בשלב מסוים נוצרת הפסקה, בערך בגיל 25-30, גיל בו אתם חוסמים את הצורך ללמוד.ואין זה משנה באיזה ידע מדובר. חווית הלמידה שלכם נעצרת ואתם נכנסים לשגרת חיים פיזיים ללא העשרה רוחנית. אתם נכנסים למחויבות לעבודה, בניית בית ומשפחה וכו’… והצורך הלימוד והעשרה רוחנית נפסק. תתרצו זאת בחוסר זמן או כסף וכו’… אך העובדה היא כי המשכיות הלימוד נעצרת בשלב מסוים בחייכם.
כמובן לא אצל כולם, אך בחשיבה הכללית-חברתית המסר להשקיע בבנייה פיזית חומרית והזנחת המימד הרוחני.עליכם לדעת כי לימוד הוא כלי רב עוצמה עבורכם גם ברמת התפתחות תאי המוח. ככל שאדם עוסק בלמידה הוא שומר על צלילות תודעתית. למוד יכול לבוא בכל סוג למידה גם קריאת ספר, דיבור,שמיעה זו למידה. עליכם לסגל לעצמכם מנהגי למידה, כדי להבין את חשיבותה לשמירה על צלילות רוחנית. תחלואות קשות , רגשיות ופיזיות נוצרות בגלל הפסקת הצורך בלמידה.
אחת הבעיות הגורמות לרבים מכם לקשיים בחיים היא חוסר שמחה וסיפוק.הן נובעות מתוך אותה חסימה של למידה עצמית. לא משנה מה נושא הלמידה, מעצם הלמידה יש אימון רוחני לתודעה. עליכם לעסוק בלמידה אינסופית, לא למטרה מסוימת (כגון: תואר, שכר גבוה יותר וכד’), אלא לשם הרחבת התודעה שלכם,למלא את מצבורי הנפש.
ללמידה יש כוח, יש עוצמה . למידה היא אנרגיה של גדילה והתפתחות. כמו ספורט גופני המפתח את הגוף פיזי,כך למידה מפתחת את התודעה הרוחנית. אינכם מבינים עד כמה חשוב לאנושות לעסוק בלמידה. בעבר ( גם כיום) הלמידה הרוחנית התחברה לדת, לכן מעצם העיסוק הדתי האדם עסק בלמידה , כיום כאשר רבים מכם התרחקתם מהעיסוק הדתי גם הצורך ללמידה רוחנית נחלש. אין אנו אומרים לכם לחזור לדת אלא לחזור לעיסוק רוחני. אין קשר בין שניהם. הכלים הרוחניים שלכם נחלשים כאשר אתם נמצאים בחוסר למידה רוחנית. לכן, כי למצוא מלאות רוחנית פנימית עליכם להתחייב בלמידה, כל למידה שהיא – קריאת ספרים ,דיבור ושיחות רוחניות,לימוד רוחני בשיעורים שונים להרחבת דעת, אפילו ראיית סרטים… עליכם להכניס לחיי היום יום שלכם אלמנטים של לימוד. למידה היא צורך בסיסי של האדם להתפתחות הרוחנית-נפשית האישית שלו,למידה מביאה סיפוק ושמחה לחיים.
אל תוותרו לעצמכם מלהימנע, מלעצור ומלספק לעצמכם את הצורך החשוב הזה.צורך לסיפוק רוחני מתוך הלמידה.
תנסו להביט על הילדים, הדור הצעיר,המסר החברתי שלנו מודע לצורך החשוב של הלימוד לילדים. מדוע אתם עוצרים בגיל מסוים להמשיך בדרך זו. חלק גדול מבעיות ההזדקנות בחברה שלנו נובע מהפסקת הלימוד הרוחני. אנו אומרים זאת כדי לברך אתכם על דרככם, על הצורך שאפשרתם לבוא להבין, ללמוד. מעצם הגיעכם למפגש זה, מעצם השמיעה לדברינו אתם נפתחים להעשרה תודעתית. ידע הוא אנרגיה, אנרגיית יצירה של למידה.
פתחו את נפשכם לידע, קבלו אותו באהבה, זכרו כי אתם ישויות אור על פני אדמה, ישויות נעלות, תתחייבו לאור, תתחייבו לידע.
ברוכים אתם לידע, ברוכים אתם לנצח.
בלמידה צריכים להיות יותר אקטיביים. למידה היא לא לקבל ידע בצורה פסיבית, אלא להיפתח לידע,ליצור, לקבל, ללמוד מתוך הבנה, מתוך תשוקה ושמחה.
הם אומרים שהצורך כי הלמידה תהפוך להיות בעלת ערך חשוב ביותר בחברה שלנו. ההכרה בצורך לידע תלך ותגדל. הישות תגדל בכוח הלמידה, מצב זה יעזור להשתחרר מהשעבוד לחומר ולרכוש ולכסף. בתקופה אחרונה הייתה הערכת יתר לחומר,מצב זה ישתנה והאדם יהפוך להיות מוערך יותר ע”י הידע.
ידע זו אנרגיה טהורה, אנרגיה של ריפוי. אנרגיה של העשרה רוחנית. זהו תהליך מבורך לאנושות.
מדוע אנו אומרים זאת לכם? בגלל השיחה בתחילת המפגש על נושא הסמים. החברה מעבירה מסר כפול לנוער. יש לנוער תכונה של כנות ויושר.קשה להם לעמוד מול השקר והרמייה,קשה להם לעמוד מול המסרים הכפולים של החברה. קשה להם לראות חברה סוגדת לחומר. מתוך הסגידה הזו איבדנו את ההערכה לידע, ללמידה.
אנו דורשים מהנוער להתחייב ללמידה,מודדים אותם ומחייבים אותם להיכנס למערכות למידה בבתי הספר, מצד שני הם רואים חברה בוגרת חסרת ידע, תובנות, חברה השקועה כולה בתוך מימד החומר, חברה חלולה, ללא ערכים רוחניים. קשה להם להתמודד עם המציאות הזו. אין בחברה שלנו מספיק כלים רוחניים, לכן יש כל כך הרבה זעם ותסכול בגיל ההתבגרות. הקושי רב יותר מבעבר. זוהי התמרדות בערכים. הנוער יביא לנו את השינוי.
החשוב במסר זה היא ההבנה בחשיבות הצורך בידע, לא רק בחברה הצעירה אלא גם בחברה הבוגרת. יש תהליך של שינוי, נראה אותו מתעצם יותר ויותר. הסגידה לחומר תתמתן, הערכה לידע תגדל. המשיכו לחפש את הידע. אל תמעיטו ואל תסגרו אותו בתוככם.
האדם במהות שלו הוא צינור לידע, הוא משתוקק ללמוד, להתפתח כמו תינוק.
למידה זה כלי רפואי. ככל שנפתח את התודעה בכוח הלמידה זה יביא הילינג, ריפוי לגוף.
ידע היא אנרגית יצירה – ככל שאנשים ילמדו ויתפתחו, התודעה שלהם תהפוך בהירה יותר, ברורה יותר עם שמחה בחיים.לא משנה מה תחום הלמידה, העיקר לעסוק בלמידה.
עם שלא לומד – יכחד.
הצורך בלמידה הוא אחד מבסיסי האנושות. אדם שלא מפתח כוחות למידה בתוכו, מתכחש לאנושיות שלו. לא סתם קראו ליהודים “עם הספר”- זה האור לגויים.
הבעיה שאנו מערבים למידה בחומר. לדוגמא: אנשים שלומדים בגלל כסף, בגלל חומריות. זו למידה סתמית ללא תשוקה,ללא רצון. חשוב ללמוד לשם פיתוח התודעה, לעסוק בלימוד רוחני לשם העשרת התודעה, לשם העשרה רוחנית. לימוד מתמיד יוצר בהירות תודעתית עד יום מותנו, לימוד כזה נקרא אימון תודעתי.חשוב לאנשים מבוגרים ללמוד כל הזמן. זה שומר על כוח החשיבה וצלילות מחשבתית.
חשוב להתחייב ללמידה : לקרוא,ללמוד, ללכת לשיעורים וקורסים רוחניים ,הפסקת למידה נחשב כמוות איטי.
למידה היא מסר חשוב מאד לחיים !!!
ברוכים אתם תלמידי.”